maanantai 5. elokuuta 2013

Kesäni kuvina

Monet menevät kesällä leireille, ulkomaille, festaeille jne. Monilla on paljon tekemistä ja toisilla ei juurikaan. Minun kesääni on kuulunut paljon löhöämistä ja pelkkää lomailua. Suunnittelin kyllä ennen kesää mitä haluan tehdä mutta vain harva toteutui. Olen nauttinut jokaisesta päivästä kerrallaan. 
piirtämistä erittäin paljon

marjoja

Tietysti AURINKOA

näkymä riippumatosta

meidän portaat

portaat ylhäältäpäin






Olen kulkenut bussilla kesäkuussa. Heinäkuussa en liikkunut liiemmin kotoa. Minua ärsyttää se että en pääse/voi/halua mennä minnekkään muualle. Mutta meneehän se kesä kotonakin. 

En ole sentään koko kesää ollut täysin ratsastamatta tai käymättä tallilla. Kesäkuussa kävin maastoilemassa sentään ja välillä kävin tallilla moikkaas hevosia. 
                     ! Huom. nämä hepot ovat harjulantallin ei einolan tallin hevosia!


Markiis

Lempi heppani dooris

Santtu

Elli

Kalle


kaunis ykistyis hepo

vauhdikas suomenpien heppa Sukka
toinen lempparini ruusa
lämminveri ex-ravuri Olli
vauhdikas simo


Kesäni on ollut mukava ja täynnä hyviä päiviä. Viikon päästä alkaa työt ja syksy valmistautuu tulemaan. Pian on taas talvi. 




vesitippoja


Näin meni minun kesäni. Aika hujahtaa ohi niinkin nopeasti ettei sitä huomaa. Välillä tuntuu että viisarit eivät liiku milloinkaan eteenpäin. Vaikka olen ollut kotona koko kesän olen silti onnellinen ja kokenut paljon tänä kesänä. 

   Miten teidän kesä meni? Mitä jäi päälimmäisenä mieleen?
Minulta jäi päälimmäisenä mieleen kauniit ilmat, työpaikan saaminen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti