perjantai 2. elokuuta 2013

Olen työläinen

Nyt olen virallisesti työntekijä. Työt alkavat 12. päivä niinkuin useimmilla koulut. lukio paikka käytiin perumassa samaan syssyyn. Minä en istu koulun penkillä kuin kerran kuussa kun matkustan virolahteen harjun oppimiskeskukseen teoria jaksoille. Tänään sittne kävimme ostamassa turvakengät minulle. Löytyi sopivat semoiset ruskeat jotka näyttävät kumisaappailta. Eikä maksanut kuin 20 euroa. 

Suomalaiset turvakengissä ei ollut riittävän pinetä kokoa saatavilla. Minun jalka on niinkin pieni. Ne kengät on tehty Italiassa joten niissä oli tarpeeksi pientä kokoa. 

Sitten mentiin ettimään turvaliiviä. Imatralla kun ei ole enään hevostarvikeliikettä. Prisma on kyllä aikaisemmin myynyt hevoskamaa kuten turvaliivii, kypärää, harjoja, riimuja jne. mutta nyt ne ovat poistaneet hevos tarvike osaston kokonaan. Harmi :( 
Katseltiin sitten Agrimarketista turvaliivii mutta oli liian suuria kokoja. Tarranauhatkin saisi kiertää kerran ympäri että on tarpeeksi tiukalla. Kokeilin samalla reissulla Roeklin hanskoja kun olen miettinyt että ostaisinko sellaiset. Tuntuivat oikein mukavat ja miellyttävät kädessä. Voisikin ostaa jossain vaiheessa semmoiset. 

Hyviä päivän jatkoja teille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti